خرید عمده روغن ارگان اصل و خالص

روغن ارگان، یک روغن گیاهی بسیار پرخاصیت است که از دانه‌های میوه درخت ارگان به‌دست می‌آید و دارای خواص درمانی متعددی جهت مراقبت از پوست و مو و سلامت بدن می‌باشد؛ درخت ارگان بومی جنوب غربی مراکش است و در ۶ سالگی میوه می‌دهد و در سن ۶۰ سالگی به اوج باردهی می‌رسد. روغن ارگان مرغوب و مقرون به‌صرفه را از مرکز خرید عمده روغن ارگان تهیه نمایید تا از کیفیت و اصالت و خالص بودن آن مطمئن باشید. اصالت، کیفیت و خلوص کلیه محصولات ارائه شده در Oil20، تضمین شده هستند و همچنین قیمت روغن ارگان عمده باکیفیت را تضمین می‌کنیم. برای خرید روغن ارگان به صورت عمده، با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده روغن ارگان

مزایای خرید روغن ارگان عمده از تولیدکننده

خرید عمده روغن ارگان از تولیدکننده به‌صورت مستقیم، دارای مزایای متعددی برای شما خواهد بود که مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

قیمت پایین

در خرید روغن ارگان به‌صورت عمده، یکی از مهم‌ترین نکات، خرید با قیمت مناسب است؛ در صورت خرید از تولیدکننده، محصول با قیمت پایین‌تری به دستتان خواهد رسید و حاشیه سودتان بالا می‌رود.

کیفیت بالا

کیفیت در خرید روغن ارگان عمده، بسیار مهم است؛ فروشندگانی که واسطه هستند، تضمین کیفیتشان اعتباری ندارد زیرا هرگز از روند روغن‌گیری مطلع نبوده و ممکن است روغن بی‌کیفیت به شما تحویل دهند.

خرید تولید روز

خرید روغن ارگان عمده تولید روز بسیار مهم است؛ روغن ارگان یک روغن گیاهی بوده و دارای تاریخ مصرف می‌باشد؛ مزیت خرید از تولیدکننده این است که محصول تولید روز را دریافت می‌کنید نه تولیدات کهنه را.

حذف واسطه و حمایت از تولید

با خرید روغن ارگان به‌صورت عمده و مستقیماً از تولیدکننده، واسطه‌ها حذف شده و در نتیجه علاوه بر خرید ارزان‌تر خریدار، تولیدکننده نیز سود بیشتری می‌برد و در نتیجه از چرخه تولید حمایت می‌شود.

مراحل تولید روغن ارگان عمده

دانه ارگان ، یک پروسه را طی می‌کند تا به روغن ارگان مرغوب تبدیل شده و آماده عرضه به بازار شود. در زیر مراحل اصلی تولید روغن ارگان ذکر گردیده است. (البته روند توضیح داده شده، روند تولید روغن ارگان به صورت صنعتی است نه شیوه سنتی یا دستی)

تولید روغن ارگان دارای چند مرحله است که طی کردن این پروسه، منجر به تولید روغن ارگان باکیفیت و با درصد خلوص و اصالت بالا می‌شود. مراحل تولید به ترتیب زیر می‌باشد:

نحوه برداشت ارگان

برداشت ارگان

Harvesting

درخت ارگان در فصل بهار گلدهی می‌کند و از ۸ تا ۱۶ ماه طول می‌کشد تا میوه ارگان آماده برداشت شود (یعنی در بهار، هنگام گلدهی ممکن است بار سال قبل روی درخت باشد)؛ پس از آماده شدن محصول، به‌واسطه تکان دادن یا لرزاندن درخت توسط ماشین،میوه ارگان برداشت می‌شود.

فرآوری ارگان

Processing

در این مرحله ارگان‌های برداشت‌شده، از شاخ‌و‌برگ‌ها و ضایعات جدا شده و همچنین پوست ارگان شکسته شده و مغز آن خارج می‌شود. در پایان این مرحله مغز ارگان آماده روغن‌کشی می‌گردد. این فرآیند نیز می‌تواند به‌صورت مکانیزه و ماشینی و یا دستی انجام شود.

فرآوری ارگان
پرس سرد روغن ارگان

پرس کردن

Pressing

در این مرحله مغزهای ارگان توسط دستگاه پرس سرد و در دمای پایین که باعث حفظ مواد مغذی روغن می‌شود، فشرده می‌شوند؛ بر اثر عملکرد دستگاه پرس سرد، روغن ارگان از کنجاله جدا می‌شود.

پالایش و کنترل کیفیت

Quality Control

در این مرحله کیفیت روغن ارگان کنترل می‌گردد؛ در فرایند کنترل کیفیت، به نکاتی نظیر رنگ مناسب، بوی مطبوع، غلظت و بافت نرم، عدم چسبندگی و… توجه می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که تمام پروسه تولید روغن ارگان و دیگر روغن‌‎های گیاهی باید در فضایی تاریک انجام شود تا نور خورشید مواد مغذی روغن را از بین نبرد.

پالایش و کنترل کیفیت روغن ارگان
بسته‌بندی و خرید عمده روغن زیتون

بسته‌بندی و عرضه

Bottling

در مرحله نهایی، روغن ارگان آماده عرضه به بازار می‌شود و امکان خرید عمده روغن ارگان و یا خرید به صورت مقادیر کم فراهم می‌گردد. در مرحله بسته‌بندی نکته مهم این است که حتما باید روغن ارگان را در ظرف‌های تیره بسته‌بندی نمود تا از تابش نور خورشید به آن جلوگیری شود، چرا که نور خورشید مواد مغذی آن را از بین می‌برد.

خواص روغن ارگان

روغن ارگان یک روغن گیاهی با خواص فراوان است که غنی از ویتامین‌ها، اسیدهای چرب غیر اشباع، و آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند به تغذیه و نرمی پوست کمک کند، درمان مشکلاتی مانند خشکی و التهابات پوستی، حفظ نرمی و لطافت مو، جلوگیری از آسیب‌های ناشی از شستشوی مکرر مو، بهبود سلامتی قلب و عروق، کاهش التهابات  و… از مهم‌ترین خواص روغن ارگان می‌باشند.

خواص روغن ارگان برای پوست

  • تغذیه‌کننده و مرطوب‌کننده
  • ضدالتهاب و ضدعفونی کننده
  • آبرسان و ترمیم‌کننده
  • ضدپیری و ضدآکنه

خواص روغن ارگان برای مو

  • کاهش موخوره، ریزش و شکستگی موها
  • رفع‌کننده شوره و خشکی پوست سر
  • ضد آفتاب طبیعی
  • افزایش لطافت، درخشندگی و فرم‌پذیری مو

خواص روغن ارگان برای سلامتی

  • تقویت‌کننده قوای جنسی
  • تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن
  • بهبود بیماری چربی خون بالا
  • بهبود سطح فشار خون
پیشنهاد می‌شود برای آشنایی کامل با خواص درمانی روغن ارگان، این مقاله را نیز بخوانید. خواص درمانی روغن ارگان

مشاوره و خرید روغن ارگان به صورت عمده

در صورتی که قصد خرید عمده روغن ارگان اصل و باکیفیت را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد خرید عمده روغن ارگان

Q&A

در این قسمت، به مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات در مورد خرید روغن ارگان عمده پاسخ داده شده است. در صورتی که سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، از طریق فرم درخواست مشاوره برای ما پیام بگذارید.

روغن‌های تولید و ارائه شده توسط این مرکز، کاملاً اصل و باکیفیت بوده و ضمانت می‌کنیم محصولی که به شما ارائه می‌کنیم صد در صد خالص و اصیل می‌باشد.

بله؛ شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در بخش مشاوره، با ما در تماس باشید و از امکان دریافت مشاوره پیش از خرید بهره‌مند شوید.

قیمت روغن ارگان به صورت عمده، ثابت نیست و ممکن است در فصل‌ها و شرایط مختلف تغییر کند؛ به همین منظور شما می‌توانید درخواست مشاوره و استعلام قیمت دهید تا همکاران ما برای شما پیش‌فاکتور ارسال نمایند.

بله؛ شما می‌توانید به میزان نیازتان از محصولات ما سفارش دهید. در اسرع وقت محصول باکیفیت و اصیل و خالص را برای شما ارسال می‌کنیم.

بدون شک خرید در وزن‌های بالا، دارای تخفیفات مناسبی است؛ اما نباید صرفاً به‌دلیل قیمت پایین‌تر، روغن بی‌کیفیت خریداری کنید. پیش از خرید، حتما از کیفیت روغن ارگان اطمینان حاصل کنید.

پیش از خرید عمده روغن ارگان باید از خواص و کاربردهای آن آگاه باشید. مهم‌ترین خواص و کاربردهای این روغن گیاهی عبارتند از:

  • روغن‌کشی بدون فرآیندهای شیمیایی
  • روغن‌کشی به کمک پرس سرد و بدون حرارت بالا
  • سطح اسیدیته مناسب
  • کاهش احتمال انواع بیماری‌ها نظیر بیماری‌های قلبی و عروقی و…
  • کمک به درمان مشکلات پوست و مو

مراکز پخش عمده روغن ارگان در فضای مجازی بسیار زیاد هستند، اما پیدا کردن یک فروشگاه قابل اطمینان که روغن اصل ارائه کند بسیار مهم است، مرکز فروش عمده روغن ارگان باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • در ارائه قیمت روز روغن ارگان بسیار منصف باشد.
  • تضمین کند که روغن ارگان اصل ارائه می‌کند.
  • ارسال به اقصی‌نقاط داشته باشد.

دریافت قیمت و ثبت سفارش

به‌منظور تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش‌فاکتور، سفارش خود را در پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۲۰۳۸۸۱ ارسال نمایید.

دکمه بازگشت به بالا