خرید عمده روغن نارگیل اصل و خالص

روغن نارگیل، یک روغن گیاهی بسیار مفید بوده که از میوه درخت نارگیل گرفته می‌شود و خواص درمانی متعددی به‌منظور مراقبت از پوست‌ومو و سلامت بدن دارد؛ درخت نارگیل یا جوز هندی، بومی جنوب شرقی آسیا است و بین ۶ تا ۱۰ سالگی بار می‌دهد و در سن ۱۵ تا ۲۰ سالگی به اوج خود در میوه دادن می‌رسد. روغن نارگیل مرغوب و مقرون به‌صرفه را از مرکز خرید عمده روغن نارگیل تهیه کنید تا از کیفیت و اصالت و خالص بودن آن اطمینان داشته باشید. اصالت، کیفیت و خلوص کلیه محصولات ارائه شده در Oil20، تضمین شده هستند و همچنین قیمت روغن نارگیل عمده باکیفیت را تضمین می‌کنیم. برای خرید روغن نارگیل به‌صورت عمده، با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده روغن نارگیل

مزایای خرید روغن نارگیل عمده از تولیدکننده

خرید عمده روغن نارگیل از تولیدکننده به‌صورت مستقیم، دارای مزایای متعددی برای شما خواهد بود که مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

قیمت پایین

در خرید روغن نارگیل به‌صورت عمده، یکی از مهم‌ترین نکات، خرید با قیمت مناسب است؛ در صورت خرید از تولیدکننده، محصول با قیمت پایین‌تری به دستتان خواهد رسید و حاشیه سودتان بالا می‌رود.

کیفیت بالا

کیفیت در خرید روغن نارگیل عمده، بسیار مهم است؛ فروشندگانی که واسطه هستند، تضمین کیفیتشان اعتباری ندارد زیرا هرگز از روند روغن‌گیری مطلع نبوده و ممکن است روغن بی‌کیفیت به شما تحویل دهند.

خرید تولید روز

خرید روغن نارگیل عمده تولید روز بسیار مهم است؛ روغن نارگیل یک روغن گیاهی بوده و دارای تاریخ مصرف می‌باشد؛ مزیت خرید از تولیدکننده این است که محصول تولید روز را دریافت می‌کنید نه تولیدات کهنه را.

حذف واسطه و حمایت از تولید

با خرید روغن نارگیل به‌صورت عمده و مستقیماً از تولیدکننده، واسطه‌ها حذف شده و در نتیجه علاوه بر خرید ارزان‌تر خریدار، تولیدکننده نیز سود بیشتری می‌برد و در نتیجه از چرخه تولید حمایت می‌شود.

مراحل تولید روغن نارگیل عمده

میوه نارگیل، یک پروسه را طی می‌کند تا به روغن نارگیل مرغوب تبدیل شده و آماده عرضه به بازار شود. در زیر مراحل اصلی تولید روغن نارگیل ذکر گردیده است. (البته روند توضیح داده شده، مربوط به تولید روغن نارگیل به صورت صنعتی و با شیوه پرس سرد است)

تولید روغن نارگیل دارای چند مرحله است که طی کردن این پروسه، منجر به تولید روغن نارگیل باکیفیت و با درصد خلوص و اصالت بالا می‌شود. مراحل تولید به ترتیب زیر می‌باشد:

برداشت نارگیل

برداشت نارگیل

Harvesting

درخت نارگیل در تمامی فصول امکان گلدهی دارد و محدود به فصل خاصی نیست؛ میوه نارگیل ۱۱ تا ۱۳ ماه پس از گلدهی بالغ شده و آماده برداشت می‌شود. برداشت نارگیل اغلب به شیوه سنتی و با کمک کشاورزان قابل انجام است که از طریق بالا رفتن از درخت نارگیل پا بلند، یا به کمک ابزار و بارگیری درخت نارگیل پا کوتاه از روی زمین انجام می‌شود.

فرآوری نارگیل

Processing

در این مرحله، نارگیل‌ها پروسه‌ای را طی می‌کنند که شامل پوست‌کنی، شستشو و آسیاب نارگیل می‌باشد. البته در شیوه‌های روغن‌گیری مانند پرس گرم، نارگیل‌ها علاوه بر آسیاب، برشته نیز می‌شوند تا روغنشان راحت‌تر خارج شود؛ این امر باعث کاهش مواد مغذی روغن نارگیل می‌شود. به همین دلیل ما در oil20 تنها از شیوه پرس سرد برای روغن‌گیری استفاده می‌کنیم.

پرس کردن

Pressing

در این مرحله نارگیل آسیاب شده درون دستگاه پرس سرد ریخته شده و تحت فشار زیاد با حداقل حرارت ممکن، روغن آن گرفته می‌شود. روغن خارج شده از نارگیل در مرحله اول، روغن فرابکر می‌باشد. سپس نارگیل‌های باقیمانده از آسیاب مجددا پرس می‌شوند که حاصل این مرحله، روغن نارگیل بکر خواهد بود.

پالایش و کنترل کیفیت

Quality Control

در این مرحله، در ابتدا روغن نارگیل تولید شده از صافی عبور می‌کند تا ذرات ریز نارگیل و مواد ناخالصی که در روغن است از آن جدا شود؛ در نهایت کیفیت روغن از نظر مواد تشکیل‌دهنده و میزان مرغوبیت اندازه‌گیری می‌شود. روغن نارگیل عمده که با دستگاه پرس سرد تولید می‌شود، بهترین و مرغوب‌ترین نوع روغن نارگیل می‌باشد.

بسته‌بندی و خرید عمده روغن زیتون

بسته‌بندی و عرضه

Bottling

در مرحله نهایی، روغن نارگیل آماده عرضه به بازار می‌شود و امکان خرید عمده روغن نارگیل و یا خرید به صورت مقادیر کم فراهم می‌گردد. در مرحله بسته‌بندی نکته مهم این است که حتما باید روغن نارگیل در ظورف مناسب و بهداشتی نگهداری شود تا مدت‌زمان بیشتری سالم بماند.

خواص روغن نارگیل

روغن نارگیل یک روغن گیاهی با خواص فراوان است که غنی از ویتامین‌ها، اسیدهای چرب غیر اشباع و آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند به تغذیه و نرمی پوست، حفظ نرمی و لطافت مو، افزایش چربی‌سوزی در بدن، کاهش علائم بیماری آلزایمر، بهبود سلامت دهان و دندان و… کمک کند. مهم‌ترین خواص روغن نارگیل عبارتند از:

خواص روغن نارگیل برای پوست

  • کاهش التهابات پوست
  • از بین برنده میکروارگانیسم‌های مضر
  • کمک به درمان آکنه
  • کمک به ترمیم زخم

خواص روغن نارگیل برای مو

  • براق‌کننده موها
  • رفع ریزش مو
  • رفع شوره و خارش پوست سر
  • تقویت‌کننده ابروها

خواص روغن نارگیل برای سلامتی

  • افزایش چربی‌سوزی بدن
  • کاهش روند پیری
  • کاهش علائم آلزایمر
  • کاهش احساس گرسنگی
پیشنهاد می‌شود برای آشنایی کامل با خواص درمانی روغن نارگیل، این مقاله را نیز بخوانید. خواص درمانی روغن نارگیل

مشاوره و خرید روغن نارگیل به صورت عمده

در صورتی که قصد خرید عمده روغن نارگیل اصل و باکیفیت را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد خرید عمده روغن نارگیل

Q&A

در این قسمت، به مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات در مورد خرید روغن نارگیل عمده پاسخ داده شده است. در صورتی که سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، از طریق فرم درخواست مشاوره برای ما پیام بگذارید.

روغن‌های تولید و ارائه شده توسط این مرکز، کاملاً اصل و باکیفیت بوده و ضمانت می‌کنیم محصولی که به شما ارائه می‌کنیم صد در صد خالص و اصیل می‌باشد.

بله؛ شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در بخش مشاوره، با ما در تماس باشید و از امکان دریافت مشاوره پیش از خرید بهره‌مند شوید.

قیمت روغن نارگیل به صورت عمده، ثابت نیست و ممکن است در فصل‌ها و شرایط مختلف تغییر کند؛ به همین منظور شما می‌توانید درخواست مشاوره و استعلام قیمت دهید تا همکاران ما برای شما پیش‌فاکتور ارسال نمایند.

بله؛ شما می‌توانید به میزان نیازتان از محصولات ما سفارش دهید. در اسرع وقت محصول باکیفیت و اصیل و خالص را برای شما ارسال می‌کنیم.

بدون شک خرید در وزن‌های بالا، دارای تخفیفات مناسبی است؛ اما نباید صرفاً به‌دلیل قیمت پایین‌تر، روغن بی‌کیفیت خریداری کنید. پیش از خرید، حتما از کیفیت روغن نارگیل اطمینان حاصل کنید.

پیش از خرید عمده روغن نارگیل باید از خواص و کاربردهای آن آگاه باشید. مهم‌ترین خواص و کاربردهای این روغن گیاهی عبارتند از:

  • روغن‌کشی بدون فرآیندهای شیمیایی
  • روغن‌کشی به کمک پرس سرد و بدون حرارت بالا
  • سطح اسیدیته مناسب
  • کاهش احتمال انواع بیماری‌ها نظیر بیماری آلزایمر و چاقی و…
  • کمک به درمان مشکلات پوست و مو

مراکز پخش عمده روغن نارگیل در فضای مجازی بسیار زیاد هستند، اما پیدا کردن یک فروشگاه قابل اطمینان که روغن اصل ارائه کند بسیار مهم است، مرکز فروش عمده روغن نارگیل باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • در ارائه قیمت روز روغن نارگیل بسیار منصف باشد.
  • تضمین کند که روغن نارگیل اصل ارائه می‌کند.
  • ارسال به اقصی‌نقاط داشته باشد.

دریافت قیمت و ثبت سفارش

به‌منظور تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش‌فاکتور، سفارش خود را در پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۲۰۳۸۸۱ ارسال نمایید.

دکمه بازگشت به بالا