خرید عمده روغن کنجد اصل از تولیدکننده

روغن کنجد، یکی از روغن‌های گیاهی بسیار مفید است که دارای خواص درمانی پرشماری برای انسان بوده و علاوه بر خواص درمانی آن، برای مصارف خوراکی روزمره نیز قابل استفاده است؛ این روغن از دانه‌های گیاهی به نام کنجد (سمسم و جلجلان نام‌های دیگر آن هستند) تهیه می‌شود. روغن کنجد بکر و فرابکر اصل و باکیفیت را از مرکز خرید عمده روغن کنجد تهیه کنید تا خیالتان از کیفیت و اصل بودن آن راحت باشد. تمامی محصولاتی که ارائه می‌کنیم، ضمانت اصالت و خالص بودن دارند و همچنین قیمت روغن کنجد عمده باکیفیت را نیز ضمانت می‌نماییم. جهت خرید روغن کنجد به‌صورت عمده، با ما در تماس باشید.
خرید عمده روغن کنجد

مزایای خرید روغن کنجد عمده از تولیدکننده

خرید عمده روغن کنجد از تولیدکننده به‌صورت مستقیم، دارای مزایای متعددی برای شما خواهد بود که مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

قیمت پایین

در خرید روغن کنجد به‌صورت عمده، یکی از مهم‌ترین نکات، خرید با قیمت مناسب است؛ در صورت خرید از تولیدکننده، محصول با قیمت پایین‌تری به دستتان خواهد رسید و حاشیه سودتان بالا می‌رود.

کیفیت بالا

کیفیت در خرید روغن کنجد عمده، بسیار مهم است؛ فروشندگانی که واسطه هستند، تضمین کیفیتشان اعتباری ندارد زیرا هرگز از روند روغن‌گیری مطلع نبوده و ممکن است روغن بی‌کیفیت به شما تحویل دهند.

خرید تولید روز

خرید روغن کنجد عمده تولید روز بسیار مهم است؛ روغن کنجد یک روغن گیاهی بوده و دارای تاریخ مصرف می‌باشد؛ مزیت خرید از تولیدکننده این است که محصول تولید روز را دریافت می‌کنید نه تولیدات کهنه را.

حذف واسطه و حمایت از تولید

با خرید روغن کنجد به‌صورت عمده و مستقیماً از تولیدکننده، واسطه‌ها حذف شده و در نتیجه علاوه بر خرید ارزان‌تر خریدار، تولیدکننده نیز سود بیشتری می‌برد و در نتیجه از چرخه تولید حمایت می‌شود.

مراحل تولید روغن کنجد عمده

دانه‌های کنجد، یک فرایند چند مرحله‌ای را طی می‌کنند تا تبدیل به روغن کنجد باکیفیت شده و برای عرضه به بازار مصرف مهیا شوند. در ادامه مراحل اصلی تولید روغن کنجد درج شده است.

تولید روغن کنجد دارای چند مرحله است که طی کردن این پروسه، منجر به تولید روغن کنجد باکیفیت و با درصد خلوص و اصالت بالا می‌شود. مراحل تولید به ترتیب زیر می‌باشد:

تمیز کردن کنجد برای روغن کشی

تمیز کردن کنجد

Cleaning

در مرحله نخست، دانه‌های کنجد برداشت شده وارد دستگاه بوجاری و سورتینگ می‌شوند تا ناخالصی‌ها از دانه‌ها جدا شود؛ مقدار زیادی خاک، پوشال و سنگ درون کنجد برداشت شده وجود دارد که در این مرحله از آن جدا می شود.

شستشوی کردن

Washing

در این مرحله کنجدهای بوجاری شده وارد خط شستشو می شود تا کاملا تمیز و بدون خاکه شود. وجود خاک روی کنجد سبب آلودگی روغن خروجی می شود روغن کنجد طعم و بوی نامطبوعی به خود می گیرد.

برشته کردن کنجد برای روغن کشی
آسیاب کردن کنجد برای روغن گیری

خشک کردن کنجد

Drying

در این مرحله کنجد شسته شده وارد دستگاه خشک کن مشود تا رطوبت آن به خوبی گرفته شود. وجود رطوبت درون کنجد سبب فساد روغن خروجی می گردد.

استخراج روغن

Extracation

در مرحله استخراج، سه شیوه وجود دارد. استخراج با کمک افزودن مواد حلّال به کنجد آسیاب شده، روغن را استخراج می‌کنند؛ در شیوه دوم که پرس گرم می‌باشد، کنجد در دماهای بالای ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد حرارت دیده و سپس پرس می‌شود که به دلیل مضرات روغن حرارت‌دیده برای سلامتی انسان، این شیوه تا حدود زیادی منسوخ شده است. شیوه سوم نیز که مرسوم‌ترین شیوه استخراج روغن کنجد است، استخراج با پرس سرد می‌باشد؛ در این فرایند، دانه‌های کنجد پس از تمیز شدن، وارد دستگاه پرس سرد شده و در دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد پرس می‌شوند که باکیفیت‌ترین روغن کنجد از این فرایند حاصل می‌شود.

روغن گیری کنجد با پرس سرد
فیلتراسیون روغن کنجد

فیلتراسیون روغن کنجد

Filteration

در مرحله نهایی، از طریق فیلتر و دستگاه‌های پالایش و تصفیه، ناخالصی‌ها از روغن کنجد جدا شده روغن کنجد بکر و فرابکر با کیفیت اعلی آماده عرضه و مصرف می‌شود.

خواص روغن کنجد

پیش از خرید عمده عمده روغن کنجد، حتما لازم است که از خواص این ماده اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب و مرغوب روغن کنجد را شناسایی کرده و خریداری نمایید. روغن کنجد اصل و باکیفیت دارای مزایای پرشماری برای پوست و مو و سلامتی بدن می‌باشد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

خواص روغن کنجد برای پوست

  • حفظ رطوبت پوست
  • کاهش چین و چروک پوست
  • جایگزینی برای کرم ضد آفتاب
  • بازسازی بافت پوستی آسیب دیده
  • رفع عفونت‌های باکتریایی و سم‌زدایی

خواص روغن کنجد برای مو

  • تقویت پیاز مو
  • درمان شوره سر
  • کمک به رویش مجدد مو
  • کمک به رفع سفیدی مو
  • محافظ مو در برابر اشعه‌های خورشید

خواص روغن کنجد برای سلامتی

  • ضد سرطان
  • تنظیم فشار خون
  • حفظ سلامت قلب
  • تقویت استخوان‌ها
  • شادی‌بخش و کاهنده اضطراب
پیشنهاد می‌شود برای آشنایی کامل با خواص درمانی روغن کنجد، این مقاله را نیز بخوانید. خواص درمانی روغن کنجد

مشاوره و خرید روغن کنجد به صورت عمده

در صورتی که قصد خرید عمده روغن کنجد اصل و باکیفیت را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد خرید عمده روغن کنجد

Q&A

در این قسمت، به مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات در مورد خرید روغن کنجد عمده پاسخ داده شده است. در صورتی که سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، از طریق فرم درخواست مشاوره برای ما پیام بگذارید.

محصولات تولید و ارائه شده توسط این مرکز، دارای ضمانت اصالت و کیفیت بوده و تضمین می‌کنیم محصولی که به شما ارائه می‌شود کاملا خالص و اعلی است.

برای دریافت مشاوره خرید عمده روغن کنجد می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در بخش مشاوره، با ما در تماس باشید و از امکان دریافت مشاوره پیش از خرید بهره‌مند گردید.

قیمت روغن کنجد به‌صورت عمده، ثابت نیست و ممکن است بر اساس معیارهای مختلف مختلف تغییر کند؛ به همین منظور شما می‌توانید درخواست مشاوره و استعلام قیمت دهید تا همکاران ما برای شما پیش‌فاکتور ارسال نمایند. لازم به ذکر است که ما تضمین قیمتی می‌دهیم که با کیفیت محصولات ارائه شده، بهترین قیمت فروش را داشته باشیم.

حداقل میزام فروش روغن کنجد در Oil20 یک گالن یا یک کارتن می باشد. در اسرع وقت محصول باکیفیت و اصل و خالص را برای شما ارسال می‌نماییم.

به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، قیمت عمده روغن کنجد در این مجموعه تولیدی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

پیش از خرید عمده روغن کنجد باید از خواص و کاربردهای آن آگاه باشید. روغن کنجد دارای انواع مختلفی است که نوع بکر و فرابکر به چند دلیل جزء بهترین انواع آن هستند.

  • روغن‌گیری بدون فرآیندهای شیمیایی و حرارت دیدن بالا با کمک پرس سرد
  • کاهش ابتلا به انواع بیماری‌ها نظیر سرطان، پارکینسون و…
  • کمک به درمان مشکلات پوست و مو
  • کمک به سلامت قلب و عروق

مراکز پخش عمده روغن کنجئ در فضای مجازی بسیار زیاد هستند، اما پیدا کردن یک مرکز فروش مطمئن که روغن خالص و با اصالت و ضمانت ارائه کند بسیار مهم است، مرکز فروش عمده روغن زیتون باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • در ارائه قیمت روز روغن کنجد بسیار منصف باشد.
  • تضمین کند که روغن کنجد اصل ارائه می‌کند.
  • ارسال به اقصی‌نقاط داشته باشد.

دریافت قیمت و ثبت سفارش

به‌منظور تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش‌فاکتور، سفارش خود را در پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۲۰۳۸۸۱ ارسال نمایید.

دکمه بازگشت به بالا