خرید عمده روغن زیتون اصل و خالص

روغن زیتون، یکی از مواد غذایی تهیه شده از دانه زیتون است که دارای خواص درمانی متعدد بوده و قابل استفاده برای مصرف روزمره نیز می‌باشد؛ روغن زیتون مرغوب و مقرون به صرفه را از مرکز خرید عمده روغن زیتون تهیه کنید تا از کیفیت و اصالت و خالص بودن آن اطمینان داشته باشید. کلیه محصولات ارائه شده در این مرکز، ضمانت اصل بودن و خلوص دارند و همچنین قیمت روغن زیتون عمده باکیفیت را تضمین می‌کنیم. برای خرید روغن زیتون به صورت عمده، با ما در ارتباط باشید.
خرید عمده روغن زیتون

مزایای خرید روغن زیتون عمده از تولیدکننده

خرید عمده روغن زیتون از تولیدکننده به‌صورت مستقیم، دارای مزایای متعددی برای شما خواهد بود که مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

قیمت پایین

در خرید روغن زیتون به‌صورت عمده، یکی از مهم‌ترین نکات، خرید با قیمت مناسب است؛ در صورت خرید از تولیدکننده، محصول با قیمت پایین‌تری به دستتان خواهد رسید و حاشیه سودتان بالا می‌رود.

کیفیت بالا

کیفیت در خرید روغن زیتون عمده، بسیار مهم است؛ فروشندگانی که واسطه هستند، تضمین کیفیتشان اعتباری ندارد زیرا هرگز از روند روغن‌گیری مطلع نبوده و ممکن است روغن بی‌کیفیت به شما تحویل دهند.

خرید تولید روز

خرید روغن زیتون عمده تولید روز بسیار مهم است؛ روغن کنجد یک روغن گیاهی بوده و دارای تاریخ مصرف می‌باشد؛ مزیت خرید از تولیدکننده این است که محصول تولید روز را دریافت می‌کنید نه تولیدات کهنه را.

حذف واسطه و حمایت از تولید

با خرید روغن زیتون به‌صورت عمده و مستقیماً از تولیدکننده، واسطه‌ها حذف شده و در نتیجه علاوه بر خرید ارزان‌تر خریدار، تولیدکننده نیز سود بیشتری می‌برد و در نتیجه از چرخه تولید حمایت می‌شود.

مراحل تولید روغن زیتون عمده

دانه زیتون، یک پروسه را طی می‌کند تا به روغن زیتون مرغوب تبدیل شده و آماده عرضه به بازار شود. در زیر مراحل اصلی تولید روغن زیتون ذکر گردیده است.

تولید روغن زیتون دارای چند مرحله است که طی کردن این پروسه، منجر به تولید روغن زیتون باکیفیت و با درصد خلوص و اصالت بالا می‌شود. مراحل تولید به ترتیب زیر می‌باشد:

نحوه برداشت زیتون

برداشت زیتون

Harvesting

در این مرحله که هر ساله معمولا در فصل پاییز انجام می‌شود، دانه‌های زیتون از درخت، به‌صورت مکانیزه از طریق ماشن‌آلات صنعتی و یا به‌صورت دستچین برداشت و جمع‌آوری می‌شوند.

فرآوری زیتون

Processing

در این مرحله زیتون‌های برداشت‌شده، از شاخ‌و‌برگ‌ها و ضایعات و زیتون‌های  خراب جدا شده و شستشو داده می‌شود. در پایان این مرحله زیتون آماده آسیاب و روغن‌کشی می‌گردد. این فرآیند نیز می‌تواند به‌صورت مکانیزه و ماشینی و یا دستی انجام شود.

فرآوری زیتون
آسیاب و پرس زیتون

آسیاب و پرس زیتون

Pressing

در این مرحله زیتون‌ها توسط دستگاه آسیاب خرد شده و ماده‌ای خمیرمانند تولید می‌شود؛ در ادامه مقداری آب به ماده خمیری اضافه می‌شود تا خمیر رقیق شود و سپس به‌وسیله فشار پرس یا یا چرخش سانتریفیوژ، روغن زیتون از آب و خمیر جدا می‌شود.

پالایش و کنترل کیفیت

Quality Control

در این مرحله کیفیت روغن کنترل شده و در صورتی که روغن کیفیت لازم را نداشته باشد، مرحله پالایش صورت می‌گیرد. مرحله پالایش و تصفیه برای روغن زیتون‌های با کیفیت بالا نظیر فوق بکر انجام نمی‌شود.

پالایش و کنترل کیفیت روغن زیتون
بسته‌بندی و خرید عمده روغن زیتون

بسته‌بندی و عرضه

Bottling

در مرحله نهایی، روغن زیتون آماده عرضه به بازار می‌شود و امکان خرید عمده روغن زیتون و یا خرید به صورت مقادیر کم فراهم می‌گردد.

خواص روغن زیتون

روغن زیتون، علاوه بر اینکه یک ماده خوراکی است، به‌دلیل خواص درمانی که دارد، می‌تواند یک داروی گیاهی نیز باشد؛ خواص درمانی روغن زیتون بسیار متعدد است و این ماده برای پوست، مو، سلامتی بدن، قلب و عروق و… دارای مزایای انکار ناپذیری است. مهم‌ترین خواص روغن زیتون عبارتند از:

خواص روغن زیتون برای پوست

  • آب‌رسان و مرطوب‌کننده
  • پاکسازی پوست
  • درمان چین و چروک
  • لایه‌برداری

خواص روغن زیتون برای مو

  • افزایش ضخامت و بلندی مو
  • کمک به حالت‌پذیری مو
  • رفع خشکی مو
  • رفع شوره سر

خواص روغن زیتون برای سلامتی

  • پیشگیری از سکته و بیماری قلبی
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • مسکن دردهای بدن
  • پیشگیری از دیابت
پیشنهاد می‌شود برای آشنایی کامل با خواص درمانی روغن زیتون، این مقاله را نیز بخوانید. خواص درمانی روغن زیتون

مشاوره و خرید روغن زیتون به صورت عمده

در صورتی که قصد خرید عمده روغن زیتون اصل و باکیفیت را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد خرید عمده روغن زیتون

Q&A

در این قسمت، به مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات در مورد خرید روغن زیتون عمده پاسخ داده شده است. در صورتی که سوال خود را در این بخش پیدا نکردید، از طریق فرم درخواست مشاوره برای ما پیام بگذارید.

روغن‌های تولید و ارائه شده توسط این مرکز، کاملاً اصل و باکیفیت بوده و ضمانت می‌کنیم محصولی که به شما ارائه می‌کنیم صد در صد خالص و اصیل می‌باشد.

بله؛ شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در بخش مشاوره، با ما در تماس باشید و از امکان دریافت مشاوره پیش از خرید بهره‌مند شوید.

قیمت روغن زیتون به صورت عمده، ثابت نیست و ممکن است در فصل‌های مختلف تغییر کند؛ به همین منظور شما می‌توانید درخواست مشاوره و استعلام قیمت دهید تا همکاران ما برای شما پیش‌فاکتور ارسال نمایند.

بله؛ شما می‌توانید به میزان نیازتان از محصولات ما سفارش دهید. در اسرع وقت محصول باکیفیت و اصیل و خالص را برای شما ارسال می‌کنیم.

بدون شک خرید در وزن‌های بالا، دارای تخفیفات مناسبی است؛ اما نباید صرفاً به‌دلیل قیمت پایین‌تر، روغن بی‌کیفیت خریداری کنید. پیش از خرید، حتما از کیفیت روغن زیتون اطمینان حاصل کنید.

پیش از خرید عمده روغن زیتون باید از خواص و کاربردهای آن آگاه باشید. روغن زیتون دارای انواع مختلفی است که نوع بکر و فرابکر به چند دلیل جزء بهترین انواع آن هستند.

  • روغن‌کشی بدون فرآیندهای شیمیایی
  • سطح اسیدیته مناسب (به ترتیب ۰٫۸ و ۲ درصد برای روغن زیتون بکر و فرابکر)
  • کاهش احتمال انواع بیماری‌ها نظیر بیماری‌های قلبی و عروقی و…
  • کمک به درمان مشکلات پوست و مو

مراکز پخش عمده روغن زیتون در فضای مجازی بسیار زیاد هستند، اما پیدا کردن یک فروشگاه قابل اطمینان که روغن اصل ارائه کند بسیار مهم است، مرکز فروش عمده روغن زیتون باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:
  • در ارائه قیمت روز روغن زیتون بسیار منصف باشد.
  • تضمین کند که روغن زیتون اصل ارائه می‌کند.
  • ارسال به اقصی‌نقاط داشته باشد.

دریافت قیمت و ثبت سفارش

به‌منظور تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش‌فاکتور، سفارش خود را در پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۲۰۳۸۸۱ ارسال نمایید.

دکمه بازگشت به بالا