روغن خراطين

قیمت روغن خراطین هندی

4.7/5 - (3 امتیاز)

خرید روغن خراطین هندی اصل و ۱۰۰% خالص

روغن خراطین که محصولی کاملا طبیعی و بدون عارضه می باشد، از نوعی کرم خاکی به دست می‌آید و برای حجم دهی به عضلات و اندام‌های بدن نظیر آلت تناسلی کاربرد دارد.

روغن خراطین هندی بهترین نوع آنها است. شما می‌توانید با خرید و مصرف این روغن از خاصیت واقعی روغن خراطین بهره مند شوید.

قیمت روغن خراطین در بازار به عوامل مختلفی از جمله خلوص و شیوه تولید بستگی دارد و نسبت به خاصیت‌های آن مقرون به صرفه است.

البته دقت کنید هنگام خرید حتما این روغن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید، چراکه نوع تقلبی آن در بازار فراوان است. برخی فروشندگان نیز این روغن را با روغن های پایه رقیق کرده و به فروش می رسانند.

قیمت روغن خراطین در داروخانه و عطاری بسیار بالاتر از تولیدکننده است. به همین دلیل می توانید با قیمت پایینتر و کیفیت بالاتر این روغن مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید.


جهت اطلاع از قیمت روغن خراطین اصل و خرید انواع روغن های گیاهی و حیوانی اصل و ارگانیک بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده با ما تماس بگیرید.


خرید روغن خراطین اصل از مراکز معتبر

قیمت روغن خراطین هندی اصل

با توجه به اینکه کشور هند در زمینه طب سنتی بسیار موفق عمل کرده است؛ بسیاری از محصولات طب سنتی هندی از کیفیت مرغوب تری برخوردار هستند.

حتما بخوانيد:
قیمت خرید روغن كنجد در بازار - فروش مستقیم از کارخانه

همین کیفیت مرغوب در قیمت این کالاها نیز تاثیر گذار بوده است و قیمت روغن خراطین هندی اصل نسبت به سایر روغن های خراطین بالاتر است.

اما در عملکرد نیز تفاوت بسیاری نیز با دیگر روغن‌های خراطین دارد. (لازم به ذکر است امروزه متخصصان در کشور روغن خراطین بسیار با کیفیت و قابل رقابت با روغن خراطین هندی تولید کرده و به بازار عرضه نموده اند)

خاصیت این روغن بسیار بالاست به گونه‌ای که قدرت حجم دهندگی بیشتر و بهتری برای اندام‌های شما به ارمغان می‌آورد.

البته روغن زالو نیز در بازار موجود است که شبیه روغن خراطین بوده و قیمت پایینتری از روغن خراطین دارد. به همین دلیل حتما از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید.


جهت اطلاع از قیمت روغن خراطین اصل و خرید انواع روغن های گیاهی و حیوانی اصل و ارگانیک مستقیم از تولید کننده با ما تماس بگیرید.


روغن خراطین چیست؟

دلایل فروش عمده روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین یک روغن طبیعی و بدون ضرر است که در اغلب عطاری‌ها و داروخانه‌ها از جمله روغن کده به عنوان تولید کننده انواع روغن‌های گیاهی یافت می‌شود.

این روغن با انواع مختلف پوست سازگاری دارد. بیش از هر چیزی از خاصیت روغن خراطین برای حجم‌دهی به اعضا و اندام های بدن مفید می‌باشد، از جمله لب و گونه، سینه، باسن و حتی برای برای موی سر نیز از این روغن استفاده می شود.

برای تولید و تهیه روغن خراطین از نوعی کرم خاکی استفاده می‌کنند. به این منظور کرم ها را کوبیده و به خوبی خشک می‌کنیم و سپس به مدت پانزده دقیقه مواد کوبیده شده به روغن کنجد یا روغن زیتون آغشته می‌کنیم و سپس در مکانی در مقابل نور خورشید قرار داده و پس از گذشت حدود ۱۵ روز روغن را از صافی عبور می‌دهیم.

حتما بخوانيد:
قیمت روغن پیاز عنصل اصل

توجه داشته باشید که هر کرم خاکی برای تهیه روغن مفید نیست. پس برای تهیه روغن خراطین به یک عطاری یا فروشگاه اینترنتی معتبر از جمله روغن کده مراجعه کنید، تا با پرداخت قیمت روغن خراطین هندی از وجود آن بهره مند شوید.


فروش روغن خراطین اصل و فروش انواع روغن های گیاهی خالص و ارگانیک بدون واسطه در روغن کده


فواید خرید و استفاده از روغن خراطین اصل

فواید خرید و استفاده از روغن خراطین اصل

اولین خاصیت روغن خراطین اصل که با شنیدن نام این روغن به ذهن هر شنونده ای خطور می‌کند؛ خاصیت حجم دهندگی به اعضای بدن مثل سینه و باسن در بانوان و همچنین در آقایان افزایش حجم برای عضو بازو و آلت تناسلی را به همراه دارد.

خرید روغن خراطین اصل از مراکز فروش معتبر با توجه به خاصیت روغن خراطین مقرون به صرفه است.

از دیگر خاصیت‌های پر کاربرد روغن خراطین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کمک به تقویت و رشد موی سر
  • افزایش جریان خون در رگ‌ها: ماساژ روغن خراطین بر روی اندام‌ها و ماهیچه سبب افزایش خونرسانی به بافت این اعضاء می‌شود.
  • حجیم نمودن لب، سینه، گونه‌ها و…
  • آرامش روحی و روانی: افزایش سایز آلت تناسلی و انجام نعوظ بهتر و مرغوب در آقایان سبب می شود اعتماد به نفس و آرامش روحی آقایان تضمین شود.

جهت اطلاع خرید روغن خراطین اصل و خرید روغن‌های گیاهی خالص و ارگانیک با روغن کده تماس بگیرید.


مولفه های اثرگذار در قیمت فروش روغن خراطین اصل

    جهت خريد این محصولات با ما در ارتباط باشید:

    Oil20
    راه های ارتباطی :

    شماره تلفن : 22475793-021

    مدیر فروش : 09125203881

    خرده فروشی : 09396233197

    پيج اينستاگرام : roghanessans@

    كانال تلگرام : iroil20@

    پست الکترونیکی : info@oil20.ir

    حتما بخوانيد:
    قیمت روغن شترمرغ اصل\کیلویی و بسته بندی


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125203881 ارسال بفرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا