روغن كلزا

مرکز خرید روغن کلزا عمده به صورت فله و بسته بندی

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز خرید عمده روغن کلزا ایرانی

در مرکز خرید عمده روغن کلزا ایرانی در روغن کده می توان انواع روغن‌های گیاهی خالص و ارگانیک را خریداری نمود.

خریدار روغن کلزا می‌تواند با مراجعه به این نمایندگی فروش انواع روغن‌های را با قیمت تولیدی دریافت کند.

امروزه کارگاه‌ها و کارخانجات بسیاری در سراسر کشور مشغول تولید روغن‌های گیاهی هستند و همگی سعی دارند محصولات خود بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند.

به همین دلیل رقابت شدیدی بین تولید کنندگان انجام می‌شود. و هر تولید کننده به دنبال افزایش فروش محصول خود است بدین منظور اقدام به عرضه انواع محصول به قیمت تولیدی کرده اند، تا بتوانند محصول بیشتری را بفروشند، تا شاید بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند.

البته وجود دارند افرادی که روغن خالص را با روغن‌های صنعتی مخلوط کرده و با قیمت ارزان به فروش می رسانند، لذا دقت کنید روغن خالص را از مراکز معتبر خریداری نمایید.

روغن کلزا عرضه شده در این نمایندگی ۱۰۰% خالص بوده و از دانه کلزای ایرانی روغن گیری شده و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.


مرکز فروش عمده روغن کلزا و فروش انواع روغن‌های گیاهی اصل و ارگانیک مستقیم از تولید کننده در روغن کده


قیمت روغن کانولا کانادایی

قیمت روغن کلزا وارداتی

با بررسی‌های انجام شده بر روی قیمت کلزای خام در شهریور ماه سال جاری هر تن روغن خام در بنادر جنوبی کشور به طور متوسط ۱۰۹۰ دلار معامله شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲درصد رشد داشته است.

حتما بخوانيد:
خرید روغن دانه کدو خالص

در این ماه میانگین قیمت هر تن روغن خام آفتابگردان ۱۱۷۰ دلار، دانه سویا ۵۳۹ دلار، کنجاله سویا ۴۵۶ دلار و روغن پالم اولئین ۸۹۰ دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۲۳، ۱۷ و ۶ درصد رشد داشته است.

لازم به یادآوری است با توجه به این که تعامل بین بخش کشاورزان دانه کار و کارخانجات روغن کشی، اجتناب ناپذیر است و باید براساس منطق بنگاه اقتصادی با یکدیگر به همکاری بپردازند، همکاری شایسته و مناسب این دو گروه می تواند قیمت منصفانه را برای روغن کلزا در پی داشته باشد.

بازار خرید روغن کلزا فله به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن در صنایع غذایی پر رونق بوده و قیمت منصفانه آن، نقش بسزایی در قیمت نهایی بسیاری از محصولات غذایی ذارد.


جهت اطلاع از قیمت عمده روغن کلزا و خرید انواع روغن‌های گیاهی اصل و ارگانیک با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.


فروش اینترنتی روغن کلزا با قیمت عمده 

    جهت خريد این محصولات با ما در ارتباط باشید:

    Oil20
    راه های ارتباطی :

    شماره تلفن : 22475793-021

    مدير فروش (اسلامی) : 09125203881

    پيج اينستاگرام : roghanessans@

    كانال تلگرام : iroil20@

    پست الکترونیکی : info@oil20.ir


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125203881 ارسال بفرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا