روغن نارگيل

فروش روغن نارگیل خوراکی در تهران

3/5 - (6 امتیاز)

فروش روغن نارگیل خوراکی در تهران

فروش روغن نارگیل خوراکی در تهران در نمایندگی فروش روغن های گیاهی اصل و ارگانیک در این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب انجام می شود.

نمایندگی های فروش علاوه بر عرضه روغن نارگیل ۱۰۰% خالص اطلاعات کاملی در خصوص فوائد، شیوه روغن کشی و بسته بندی های موجود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

بسیاری از فروشگاه های محصولات روغنی، عطاری ها و داروخانه ها جهت خرید عمده روغن نارگیل به این نمایندگی ها مراجعه کرده تا بدون واسطه محصول مورد نیاز خود را خریدای کنند.

معمولا عطاری ها و داروخانه ها اطلاعات خوبی در مورد خواص و نحوه استفاده بهتر از این روغن داشته و در هنگام خرید می توانید از آن بهره مند شوید.


فروش عمده روغن نارگیل ارگانیک و خرید انواع روغن های گیاهی اصل بدون واسطه با ما تماس بگیرید.


قیمت روغن نارگیل ارگانیک در داروخانه و عطاری

فروش اینترنتی روغن نارگیل اصل

امروزه بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان روغن نارگیل که در بازار های تهران و سایر نقاط کشور به فروش این محصولات می پردازند برای افزایش تعداد مشتریان فروش اینترنتی روغن نارگیل اصل را از طریق وب سایت های معتبر انجام می دهند.

این روغن به دلیل داشتن اسید چرب و لوریک اسید دارای خواص زیادی از جمله سفید کننده دندان ها بوده و به عنوان یک سفید کننده و ضد عفونی کننده دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما بخوانيد:
فروش عمده روغن نارگيل ارگانيك

در فروش اینترنتی روغن نارگیل اصل، مشخصات کاملی از این روغن، تولید کننده آن ، عکس های مختلف از بسته بندی محصول ، وزن و قیمت به روز آن در وب سایت قابل مشاهده است.

مشتریان با مراجعه به این وب سایت های فروش اینترنتی می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین، روغن نارگیل و سایر روغن های گیاهی را با قیمت مشخص، به مقدار دلخواه سفارش داده و در کمترین زمان و در هر جایی که باشند آن را تحویل گرفته و از فوائد بیشمار آن استفاده کنند.


جهت خرید روغن نارگیل ۱۰۰% خالص و خوراکی و اطلاع از قیمت انواع روغن های گیاهی اصل و ارگانیک بدون واسطه با ما تماس بگیرید.


نمایندگی فروش عمده روغن نارگیل

نمایندگی فروش عمده روغن نارگیل – پخش در سراسر کشور

نمایندگی فروش عمده روغن نارگیل معمولا آن را از کشور های که تولید کننده اصلی هستند وارد می کنند.

فیلیپین و اندونزی بیشترین واردات این روغن به کشور را دارند. در سال گذشته نزدیک ۱۰۰۰ تن حجم ارسال روغن نارگیل به ایران از طریق این دو کشور بوده است.

روغن وارداتی اکثرا به صورت فله بوده و توسط کارخانجات در وزن های مختلف بسته بندی شده و توسط نمایندگی فروش عمده روغن نارگیل در بازار، عطاری ها، داروخانه ها و فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی توزیع می شود.

قیمت فروش نیز در این نمایندگی ها بسیار پایین بوده خرید از آنها بسیار مقرون به صرفه است.

حتما بخوانيد:
خريد روغن نارگیل برای کاهش خشکی واژن

جهت اطلاع از قیمت روغن نارگیل ارگانیک و خرید انواع روغن های گیاهی اصل و ارگانیک به صورت عمده با ما تماس بگیرید.


فروش روغن نارگیل خوراکی در تهران

    جهت خريد این محصولات با ما در ارتباط باشید:

    Oil20
    راه های ارتباطی :

    شماره تلفن : 22475793-021

    مدیر فروش : 09125203881

    خرده فروشی : 09396233197

    پيج اينستاگرام : roghanessans@

    كانال تلگرام : iroil20@

    پست الکترونیکی : info@oil20.ir


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125203881 ارسال بفرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا