روغن آمله

خرید روغن آملا اصل هندی برای رشد مو

4/5 - (1 امتیاز)

روغن آملا چیست؟

میوه آملا، که به آن انگور فرنگی هندوستان نیز گفته می شود، از درخت آملا بومی که هند است.

آملا را می توانید به صورت روغن یا به عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده تقویت کننده مو در فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی و یا عطاری ها بیابید.

متخصصان طب سنتی معتقدند که تمام قسمت های درخت دارای خواص دارویی هستند. میوه آملا حاوی مقدار زیادی ویتامین C، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

همچنین این میوه برای تقویت سلامت مو و افزایش رشد مو بسیار عالی است.


جهت خرید روغن آمله اصل و خرید انواع روغن های گیاهی و حیوانی خالص و ارگانیک بدون واسطه با ما تماس بگیرید.


روغن آملا چگونه می تواند سبب رشد موهایتان باشد؟

برخی تحقیقات نشان می دهد که تحقیقات علمی در این زمینه وجود دارد. براساس چندین مطالعه، آملا در دور نگه داشتن انگلهای مو، بهبود ظاهر مو و افزایش رشد مو مؤثر است.

در هند، محققان بر روی چهار نوع روغن مو، از جمله روغن آملا تحقیق کردند. آنها دریافتند که استفاده از روغن آملا بهترین روش برای دور کردن انگلهای مو است و بنابراین در جلوگیری از انگل مو مؤثرترین ماده است.

در یک مطالعه دیگر در هند، محققان توانایی آملا و سایر روغنهای گیاهی مو را در بهبود سلامت مو و تقویت رشد مو بر روی خرگوش و موش بررسی کردند. آنها تکه های حاوی روغن آملا را در غلظت های مختلف بر روی موی حیوانات قرار دادند و رشد آن را به مدت ۱۵ روز تحت نظر داشتند. آنها دریافتند روغن آملا باعث رشد “چشمگیر” و نسبتاً سریع مو می شود و مو را سالم تر می کنند.

حتما بخوانيد:
خرید مستقیم روغن کنجد درجه یک از تولید کننده با ارزان ترین قیمت

همچنین مطالعه دیگری توسط محققان در پاکستان بر روی موی گوسفندان انجام دادند. اما محققان هیچ تاثیری در افزای رشد مو و پشم گوسفندان ندیدند. آنها نتیجه گرفتند که دلیل این امر این است که گوسفند برخلاف بسیاری از گونه های دیگر پستانداران، از جمله خرگوش، جوندگان و انسان، لایه مشخصی از چربی در پوست خود ندارد.


جهت اطلاع از قیمت روغن آمله هندی خالص و خرید انواع روغن های گیاهی و حیوانی اصل و ارگانیک مستقیم از تولیدکننده با ما تماس بگیرید.


طریقه استفاده از روغن آملا برای رشد موهایتان

روغن آملا در غلظت های مختلفی وجود دارد. روغنهای با غلیظت بالاتر با آب بیشتری مخلوط می شوند. محققان دریافته اند که غلظت ایده آل روغن آملا یک محلول ۷٫۵ درصد با آب است.

هنگام خرید روغن آملا، به غلظت و اصل و ارگانیک بودن آن توجه کنید و از مراکز معتبر این روغن گیاهی را خریداری کنید.

نکاتی که قبل از استفاده از روغن آملا بر روی موهایتان باید بدانید

نکته اول در مورد روغن آملا این است که بیش از حد از این روغن استفاده نکنید. البته، دانشمندان موردی را پیدا نکرده اند که استفاده از روغن آمله بر روی پوست سر به عنوان  سلامتی و رشد مو عوارض جانبی داشته باشد.

برای استفاده از این روغن بر روی موهای خود، آن را از مرکز فروش روغن های گیاهی اصل تهیه کنید. همچنین این روغن در برخی از محلول های افزایش رشد مو موجود است که توصیه می کنیم نوع خالص آن را تهیه کنید.

حتما بخوانيد:
خرید روغن آمله اصل

فروش روغن آمله اصل و فروش انواع روغن های گیاهی و حیوانی خالص و ارگانیک بدون واسطه در روغن کده


فروش روغن آمله

    جهت خريد عمده این محصولات با ما در ارتباط باشید:

    Oil20
    راه های ارتباطی :

    شماره تلفن : 22475793-021

    مدیر فروش : 09125203881

    پيج اينستاگرام : roghanessans@

    كانال تلگرام : iroil20@

    پست الکترونیکی : info@oil20.ir


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125203881 ارسال بفرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا