روغن گياهي

خرید روغن‌های گیاهی و ارگانیک برای جلوگیری از ریزش و افزایش رشد مو

4.5/5 - (2 امتیاز)

روغن‌های گیاهی و ارگانیک 

روغنهای گیاهی و ارگانیک از طریق روشهایی مانند تقطیر یا تبخیر از گیاهان استخراج می‌شوند.

در حالی که روغنهای گیاهی به دلیل داشتن عطر و بوی زیاد بسیار مشهور هستند، اما حاوی خواص شیمیایی قوی نیز بوده که می‌توانند برای سلامتی مفید باشند.

روغنهای گیاهی به دلیل اثربخشی و کم خطربودن و نداشتن عوارض جانبی از دیرباز بعنوان دارو در بسیاری از تمدن‌ها استفاده می‌شده است.

یکی از مزایای برخی روغنهای گیاهی بهبود سلامت مو است. روغن‌های مختلف می‌توانند همه کارها را از کمک به رشد مو تا اضافه کردن، استحکام و درخشش مو انجام دهند.

خرید روغن‌های گیاهی مفید برای موهای شما

۱- روغن گیاهی و ارگانیک اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس می‌تواند رشد مو را تسریع کند. محققان در یک مطالعه روی حیوانات با دانستن اینکه روغن اسطوخودوس دارای خواصی است که می‌تواند باعث رشد سلول‌ها و کاهش استرس شود، دریافتند که این روغن قادر به رشد سریعتر مو در موش‌ها است.

همچنین دارای خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی است که می‌تواند سلامت پوست سر را بهبود بخشد.

چند قطره روغن اسطوخودوس را به ۳ قاشق غذاخوری روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل آب شده مخلوط کرده و مستقیماً روی پوست سر خود بمالید. حداقل ۱۰ دقیقه قبل از شستشو آن را روی مو قرار دهید و بعد آن را با شامپو بشویید. می‌توانید این کار را چندین بار در هفته انجام دهید.


فروش روغن اسطوخودوس ۱۰۰% خالص، بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده در روغن کده


۲- روغن گیاهی و ارگانیک نعناع

هنگام استفاده از روغن نعناع در ناحیه مورد استفاده باعث ایجاد احساس سرما و سوزنی شدن می‌شود. این می‌تواند به رشد مو در مرحله آناژن (یا رویش) کمک کند.
یک مطالعه نشان داد که روغن نعناع، هنگام استفاده روی موش‌ها، تعداد فولیکول‌ها، عمق فولیکول و رشد کلی مو را افزایش می‌دهد.

حتما بخوانيد:
مركز خريد روغن دام و طيور با بهترين كيفيت و كاملا خالص

۲ قطره روغن ارگانیک نعناع را با روغن حامل مورد نظر خود مخلوط کنید. قبل از شستشو کاملاً با شامپو و نرم کننده آن را به پوست سر خود ماساژ داده و ۵ دقیقه بگذارید.

روغن گیاهی نعناع 100% خالص و ارگانیک- برای لاغری و کاهش وزن

۳- روغن گیاهی و ارگانیک رزماری

اگر می‌خواهید ضخامت و رشد مو را بهبود ببخشید، روغن رزماری به دلیل توانایی آن در بهبود تولید سلولی، یک انتخاب عالی است.

طبق یک مطالعه از منابه علمی معتبر، روغن رزماری، یک درمان بسیار خوب برای رشد مو است، برای کسانی که پوست حساسی دارند استفاده از این روغن خارش کمتری در پی دارد.

چند قطره روغن رزماری را با روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کرده و آن را روی پوست سر خود بمالید. حداقل ۱۰ دقیقه قبل از شستشو بگذارید روی سر بماند. این کار را دو بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.


جهت خرید روغن رزماری اصل و خالص بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده با ما تماس بگیرید.


۴- روغن گیاهی و ارگانیک سرو

روغن گیاهی سرو با تقویت تعادل غدد تولید کننده روغن در پوست سر، رشد مو را افزایش داده و ریزش مو را کاهش می‌دهد. همچنین دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی است که می‌تواند شرایط مختلفی را که ممکن است به شوره سر یا ریزش مو کمک کند، درمان کند.

عصاره سرو و مخلوط آن با روغن اسطوخودوس و رزماری سبب می‌شود ریزش مو کاهش یابد.

چند قطره روغن گیاهی سدر را با ۲ قاشق غذاخوری روغن حامل به دلخواه مخلوط کنید. آن را در پوست سر خود ماساژ داده و قبل از شستشو ۱۰ دقیقه روی آن بگذارید.


جهت خرید روغن سرو ۱۰۰% خالص بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده با ما تماس بگیرید.


روغن گیاهی لیمو 100% خالص و ارگانیک- برای لاغری و کاهش وزن

۵- روغن گیاهی و ارگانیک لیموترش

شوره سر می‌تواند یک مشکل آزار دهنده باشد و داشتن یک پوست سر سالم و بدون پوسته پوسته بخش مهمی از سلامت مو است. روغن لیموترش یک درمان موثر برای شوره سر است، با یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ نشان داد که استفاده از اسن روغن باعث کاهش قابل توجهی در شوره سر بعد از یک هفته می‌شود.

خرید روغن لیموترش و استفاده از آن برای شوره سر در صورتی که به صورت روزانه استفاده شود بیشترین تأثیررا دارد. چند قطره روغن لیمو را درون شامپو یا نرم کننده خود مخلوط کنید و مطمئن شوید که آن را روی پوست سر خود به خوبی ماساژ داده اید.

حتما بخوانيد:
8 نکته ی مهمی که باید هنگام خرید روغن بدون پالم در نظر گرفته شود

۶- روغن گیاهی و ارگانیک آویشن

آویشن با تحریک پوست سر و همچنین جلوگیری از ریزش مو به رشد مو کمک می‌کند. مانند روغن سدر، روغن آویشن نیز به عنوان یک گیاه مفید شناخته شده است.

روغن آویشن در بین روغن‌های گیاهی بسیار قوی است. قبل از استفاده از آن در پوست سر خود، فقط ۲ قطره کوچک را در ۲ قاشق غذاخوری روغن حامل مانند روغن زیتون و یا روغن کنجد قرار دهید. حدود ۱۰ دقیقه آن را روی سر بگذارید، سپس آن را بشویید.


جهت خرید روغن آویشن ۱۰۰% خالص بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده با ما تماس بگیرید.


روغن آویشن

۷- روغن گیاهی و ارگانیک مریم گلی

روغن مریم گلی حاوی لینیل استات است که مانند روغن اسطوخودوس در افزایش رشد مو کمک می‌کند. این روغن می‌تواند علاوه بر افزایش رشد مو، استحکام مو را بهبود بخشد، و از شکسته شدن موها جلوگیری کند.

۳ قطره روغن مریم گلی را با ۱ قاشق غذاخوری روغن حامل مخلوط کنید. اگر روزانه از آن استفاده می‌کنید، پس از ۲ دقیقه بشویید. اگر هفته ای یک یا دو بار از آن استفاده می‌کنید، ۱۰ دقیقه آن را روی سر بگذارید.

۸- روغن گیاهی و ارگانیک درخت چای

روغن درخت چای دارای خاصیت پاک کنندگی، ضد باکتریایی و ضد میکروبی قدرتمندی است. در صورت استفاده موضعی، می‌توانید فولیکول‌های مو را جدا کرده و رشد مو را افزایش دهید.

روغن‌های چای غلظت‌های بسیاری دارند، بنابراین پیروی از دستورالعمل‌های سازنده مهم است. برخی از آنها بسیار غلیظ هستند و برخی با روغن حامل مخلوط شده و رقیق شده اند.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ حتی نشان داد که مخلوطی که حاوی روغن درخت چای و مینوکسیدیل است در بهبود رشد مو موثر است، اگرچه نیاز به تحقیقات بیشتری در این مورد است.

یک بررسی در سال ۲۰۱۵ نشان داد که درخت چای معمولاً در محصولات ضد شوره مو استفاده می‌شود.

شما می‌توانید ۱۰ قطره روغن ارگانیک درخت چای را در شامپو یا نرم کننده خود مخلوط کرده و روزانه از آن استفاده کنید. یا می‌توانید ۳ قطره روغن را با ۲ قاشق غذاخوری روغن حامل مخلوط کنید و قبل از شستشو ۱۵ دقیقه روی سر بگذارید.

حتما بخوانيد:
خرید روغن ماساژ با قیمت فروش عمده

جهت خرید روغن درخت چای ۱۰۰% خالص بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده با ما تماس بگیرید.


خرید روغن های گیاهی و ارگانیک برای جلوگیری از ریزش و افزایش رشد مو

خطرات و عوارض احتمالی

بزرگترین خطر روغنهای ارگانیک تحریک پوست یا واکنشهای آلرژیک است. این امر به ویژه هنگامی که یک روغن ارگانیک به طور مستقیم بر روی پوست بمالید بسیار معمول است، بنابراین ضروری است همیشه برای رقیق کردن روغن اصلی از روغن حامل استفاده کنید.

همچنین در افرادی که پوست حساس دارند یا افرادی که به اسانس حساسیت دارند، واکنش‌های آلرژیک بیشتر دیده می‌شود.

علائم تحریک پوست شامل موارد زیر است:

  • خارش
  • سوزش، ناراحتی یا احساس سوزن سوزن شدن
  • قرمزی در منطقه آسیب دیده

علائم واکنش آلرژیک عبارتند از:

  • تاول زدن
  • مشکل در تنفس
  • تورم زبان یا تنگ شدن گلو

در کودکان برای سلامت مو از روغن‌های گیاهی استفاده نکنید. اگر فکر می‌کنید روغنهای ارگانیک می‌توانند به نفع فرزند شما باشند، ابتدا با پزشک متخصص اطفال خود مشورت بخواهید.

یادآور می‌کنم قبل از استفاده کامل، برای آزمایش حساسیت، مقدار کمی از مخلوط را روی یک قسمت کوچک از پوست خود آزمایش کنید.

روغن‌های گیاهی ارگانیک برای افزایش رشد مو را از کجا خریداری کنیم؟

روغن‌های ارگانیک می‌توانند به شما در بهبود سلامت موهایتان عوارض جانبی بسیار کمی داشته و با قیمت مناسب در دسترس است. همچنین استفاده از آن بسیار ساده است.

همچنین مخلوط کردن بعضی از روغن‌های ارگانیک ذکرشده با روغن حامل یا شامپو و استفاده از آن به طور مرتب در پوست سر می‌تواند باعث افزایش رشد، استحکام و درخشش مو شود.

البته دقت داشته باشید روغن‌های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد و استفاده از آنها می‌تواند تأثیرات بسیار مخربی برای موهایتان داشته باشد.

حتما روغن‌های گیاهی را از مراکز معتبر و یا مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید.


جهت خرید انواع روغن‌های گیاهی خالص و ارگانیک مستقیم از تولیدکننده و با قیمت عمده با روغن کده تماس بگیرید.


فروش روغن برای جلوگیری از ریزش و افزایش رشد مو

    جهت خريد عمده این محصولات با ما در ارتباط باشید:

    Oil20
    راه های ارتباطی :

    شماره تلفن : 22475793-021

    مدیر فروش : 09125203881

    پيج اينستاگرام : roghanessans@

    كانال تلگرام : iroil20@

    پست الکترونیکی : info@oil20.ir


    جهت تسریع در دریافت استعلام قیمت و یا ثبت پیش فاکتور، سفارش خود را به صورت پیامک، واتساپ و یا تلگرام به شماره 09125203881 ارسال بفرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا